אבנים בדרכי השתן
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, רציתי לדעת בבקשה מהן האבנים בדרכי השתן, ממה הן נוצרות ומה הטיפול הכרוך בכך? תודה.
הלואי וידענו את הסיבות האמיתיות של יצירת אבנים בדרכי השתן. יש בערך 20 סיבות אם לא יותר - ולכן את מבינה שלא יודעים את הסיבה האמיתית מה שברור - שבשתיה מרובה - יש הרבה טוענים שזה פותר את הבעייה מכיון שלא יכולים להצטבר אבנים. אבנים יכולים להיות מורכבים מחומרים שונים כמו קלציום חומצה אורית פוספט וציסטין הטיפול הוא שונה כמובן - יש המטפלים בטיפול תרופתי אם זה אבני ציסטין לדוגמא או אם יש עליה בחומצה אורית בדם ובשתן - כדי שלא יצטבר יותר מידי וייצור אבנים לגבי דיאטה דלת סידן ואבנים כאלה שלא יוצאות - מטופלות על ידי ריסוק
האם יש מצב שהאבנים נוצרות מקיום יחסי מין?!