פרוסטטיטיס כרוני והיפותרמיה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר יקר, אני סובל מפרוסטטיטיס כרוני מזה כשנתיים, ללא הפרשות או תופעות יוצאות דופן למעט דחיפות מסויימת במתן שתן, והעיקר ירידה בליבידו ובתחושת העונג באיבר המין המקש עלי לגמור והגיע לאורגזמה והנאה. אין בעיית פליטת זרע, אין בעייה בתפקוד ובזקפה. בהתחלה דוקסילין פתר את הבעייה, אולם כיום אנטיביטיקה לא עוזרת וכל הבדיקות הבקטריליות שליליות. הומלץ לי על טיפול היפותרמיה במרפאה פרטית. הכולל עד ארבעה טיפולים של החדרת קטטר עם אלקטרודה לטיפול בערמונית. האם זה מוכר? האם זה יעיל? מומלץ?
מוכר ומומלץ לגבי 4 טיפולים אני לא משוכנע - אפשר למעשה לסיים אחרי טיפול אחד או שתיים אין צורך במרפאה פרטית - הטיפול ניתן על ידי התחייבות בבתי חולים שמחזיקים ומבצעים היפרתרמיה