אימפוטנציה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר לין הבעיה שהצגתי היא שאחרי קיום יחסי מין (משגל אחד ) אנני מצליח להגיע לזקפה אף על פי שאני מאוד מגורה ורוצה עוד ופשוט לא עומד לי!! אני מבקש להבין דרכך את הסיבה האפשרית למצב זה אני ממש מרגיש שהאיבר שלי מת ואני מאוד צעיר רק בן 29 לפעמים אני מרגיש שאיבר שלי "נרדם" ומרגיש תחושת "נמלים" אנה עזור לי בייעוץ ובמתן הסבר המון תודה על זמנך ותשומת ליבך
יש אפשרות לכל אחד בתחום הנורמה - או לבצע משגל אחד או חמישה - וזה הכל בתחום הנורמה.
ד"ר שוב שלום הבעייה של הנורמה ברורה אך אני דואג מאחר ולפני כ 4 שנים יכולתי לקיים 4 משגלים וזה נעלם בצורה הדרגתית עד למצב שאני מרגיש את האיבר "רדום" האם תוכל לכוון אותי לאיזו שהיא בדיקה אולי לא מגיע דם לאזור אני לא יודע מה אבל אני מאוד מודאג כי היום בקושי שיכול לקיים זקפה אחת אנה תגובתך תודה על הזמן