האם יש פגיעה באשכים
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לד"ר דן לין שלום חליתי מלימפומה מסוג נון -הודג'קין בעיקבותיה קיבלתי סדרה של טיפולים כימוטרפיים והשתלת מוח עצם. עכשיו שנה וחצי לאחר ההשתלה אני מעוניין להרחיב את המשפחה. בדיקות דם כדי לבדוק אם ומה היא הפגיעה באשכים: פרולקטין-216 LH-4.4 FSH-11.2 Testosteron Total-15.4 בבדיקת זרע לא נמצאו זרעים ברצוני לשאול:1.האם ערכים אלה מעידים על פגיעה באשך 2.האם יש אפשרות שמספר הזרעים יעלה עם הזמן 3.האם לדעתך הנזק הוא בילתי הפיך?- במקרה זה נבצע הפריה מזרע שנשמר לפני הטיפולים אשמח לתשובה(בבקשה לא ליפות את הדברים- אני בהחלט מודע לאפשריות) תודה
הערכים האלה תקינים לגי הישנות תהליך יצירת הספרמטוגנזיס - כלומר יצרית הזרעים - ממש לא יודע להגיד לך - ובלי ליפות או לא - ישנם מקרים שזה קורה למרות אחוז גבוה של עקרות לאחר הקרינתי