על סף ייאוש...
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני כבר לא יודעת מה יהיה.. בעלי קיבל היום את תוצאות בדיקת הזרע השניה שלו. הבדיקה הראשונה: 3.8 נפח, ריכוז 18 מיליון לסמ"ק, תנועתיות 39%, תקינים 1% היתר תקין. הבדיקה השניה: נפח 4, ריכוז 14 מיליון לסמ"ק, תנועתיות 43%, תקינים 0%, היתר תקין. באולטרסאונד אשכים נמצא: וריקוצלה בינונית 4.5 ובאשך ימין ציסטה - ספרמטוצלה. אנחנו מנסים מעל חצי שנה ועכשיו אני מבינה שאנחנו מנסים לשווא. האם במקרה שאין זרעים תקינים לא ניתן להרות? איזה טיפול היית ממליץ לנו?
במקרה הזה עם כמות הזרעים הזו - נראה לי ניתוח לקשירת הוריד הספרמטי מצויינת - עם סיכוי לא רע לשיפור התנועתיות והחיות של הזרעים. אני הייתי הולך על זה. ובלי קשר - היום בתנאים של היום ניתן לקחת זרעים ללא תנועה ולהפרות ביציות ככה שליאוש אין ממש מקום
לליטל שלום כיום ניתן לתת מענה לבעיות הזרע מי כמות ועד אכות הזרע ללא כול תופעות לוואי ביעילות ובבטיחות כי אפשר גם אחרת להגשים חלום לילד http://www.metaplim.co.il/a.asp?p=741 http://www.metaplim.co.il/a.asp?p=795 בברכת בריאות טבעית