לבקשתך
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בן 40 עברתי בדיקת א.ס ערמונית תקינה. תרבית שתן תקינה. כלמידיה שלילי בדם .אין הפרשות .האם תוצאות אלו מספקות על מנת לקבוע שאיני סובל מפרוססטיס .? כן קיימת מעין תחושת אי נוחות מידי פעם בקצה הפין .לאיזה כיוון ללכת? לתשובתך אודה
הייתי אצל אורולוג שקבע כי היות וקיים שבר מפשעתי קטן הוא הוא הגורם לתופעות שציינתי יחד עם עקצוץ שבא וחולף האם מקובלת עליך הדיאגנוזה??? או כיוון אחר(פרוסטטיס והאם ע"ס הבדיקות א.ס ו תרביות קלמדייה ניתן לשלול את הפרוסטטיס)מצטער על השאלות אשמח באם תענה לי עליהן בתודה מראש
את כל האמת - אז לא. לא הייתי מקשר את הבקע לעקצןץ
כנראה מדובר רק באורטטיטיס - והייתי חוזר על תרבית שתן בזרם ראשון מיידי וזרם אמצעי