דלקת וכאבים
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בגלל צריבה בשתן עשיתי בדיקת שתן והתקבלו התוצאות הבאות: פרוטאין 100 ליקוציטים 500 אריטרוציטים 150 נשלחה גם תרבית ובינתיים אין תשובה. התחלתי לקבל אנטיביוטיקה - אופלודקס והצריבה פחתה/נעלמה. מה שמטריד אותי: כאבים בגב העליון ובבטן, כנראה במיקום של הכליות. הכאבים מוכרים לי מזה זמן עוד מלפני הדלקת. עשו לי פעם בירור של אולטרסאונד ולא מצאו דבר. האם זה קשור לדלקת ? מדאיג ? מה לעשות ?
לקריאה נוספת והעמקה
בכל מקרה הייתי חוזר על התרבית האולטרסאונד לא זיהה דבר בכליות? אם אתה רואה שהכאב נמשך - יש מקום לCT