כלמידיה חוזרת
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר לין שלום, לפני כחודשיים חליתי בכלמידיה , לאחר ביקור אצל רופא קיבלתי אנטיביוטיקה והסימפטומים חלפו . לא הגעתי לרופא בשנית ל"וידוא הריגה" . לפני מספר ימים הופיעו שוב הסימפטומים של המחלה (הפרשות מוגלתיות וצריבה בשתן). מאז המחלה קיימתי יחסי מין אך ורק עם חברתי (שלא נושאת את המחלה) . שאלתי היא האם המחלה יכולה לחזור מאליה או אולי ישנה סבירות שנדבקתי בשנית . תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
יכול להיות שבאמת לא ודאת את ההריגה - והתהליך חזר. יכול להיות שהזסהמת שוב - יכול להיות שזיהמת את החברה שלך והיא הדביקה אותך מחדש