מפשעה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני גבר בן 39 נשוי +2 לפני כמה זמן בערך חודשים שלושה אני שמתי לב שיש לי כאב במפשעה ניגשתי לרופא משפחה,הפנו אותי לכירוגי ואין שבר בקע ובכל זאת שלחו אותי לצילום אולטרסאונד ואין שבר ובנוסף עשיתי בדיקת שתן והכל תקין. ועדין יש לי כאבים במפשעה בצד ימין שלי ורופא משפחה הפנה אותי לאורולוג מה זה יכול להיות? אני ממש מודאג אנה עזור לי בבקשה תודה :דורון
לקריאה נוספת והעמקה
מבחינה אורולוגית - ייתכן ומדובר באבן בשופכה - ואת זה אפשר להוכיח בעזרת CT פרוטוקול אבנים
ומה הטיפול? ניתוח?????????