Rovatinex
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
דר' לין שלום! לפני כחודשיים הגעתי למיון עקב כאבים חזקים בשל אבן בכליה שמאל. לאחר ביקור אצלך הופניתי למחלקה לריסוק אבנים ברמב"ם. עשיתי את כל הבדיקות הדרושות שנקבעו לי במקום. הייתי צריך להגיע ביום שלישי הקרוב לבדיקה סופית לפני הריסוק, אבל אתמול נאלצתי להגיע לחדר מיון שוב, עקב כאבים חזקים. במיון נאמר לי כי התור לריסוק יקבע לסוף חודש דצמבר, שזה עוד חודש!!! אני די מודאג מהמצב. כי אני לא יודע מתי ואיפה יכול לקרות ההתקף הבא. רופא משפחה המליץ על תרופה בשם Rovatinex (מקווה שכתבתי נכון את שם התרופה). אומנם הרופא לא היה בטוח על מינון שיש לקחת. האם התרופה יכולה לעזור לי לעבור את החודש בשלום ללא התקפים נוספים, והאם יש לה תופעות לוואי שיש לקחת בחשבון? תודה מראש.
התרופה הזו טובה - נותנים אותה 6 כדורים ביום 2 בכל פעם. אבל אני לא מבין למה אתה צריך לחכות כל כך הרבה זמן - וחוץ מזה ישנם הרבה מרכזים עם מכונות לריסוק אבנים