דלקת בדרכי השתן
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, לפני כ- 3 שנים סבלתי הצורך להטיל שתן פעם או פעמיים בלילה. בבדיקה אצל אורולוג התגלה שבלוטת הערמונית שלי מוגדלת ומאז טופלתי ב-cadex, לשביעות רצוני המלאה. נהגתי להגיע אחת שלנה לביקורת אצל האורולוג, והבדיקות לא הראו התפתחות לרעה במצב הערמונית. לפני שלושה חדשים חליתי בדלקת חריפה בדרכי השתן ובדמי התגלו חיידקי קולי. ברצוני לדעת האם יש קשר וודאי בין בלוטת הערמונית המוגדלת לבין הדלקת או שגם גברים בריאים שאינם סובלים מבלוטת הערמונית עלולים לחלות במחלה הזו? בברכה, דן
לקריאה נוספת והעמקה
בודאות כן