ריסוק אבנים בכליה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
נמצאה אצלי אבן בכליה שמאל בגודל כ-10 מ"מ והופניתי לריסוק האבן , אבקש לדעת מהו התהליך ומה זה, תודה יוסלה
לקריאה נוספת והעמקה
אין לי בעיה לספר לך על ההליך אבל מה הרופא סיפר לך?
למעשה לא שאלתי אותו לפרטים כי חשבתי שאמצא באינטרנט, אך בכללי הוא אמר לי שיש מכונה שנותנת כמו מכות הדף, ועושים את זה בהרדמהמקומית, אך הייתי רוצה יותר פרטים, אגב אני אהיה מופנה לבי"ח רמב"ם
אוקיי אז את כל הפרטים הנחוצים אכן תקבל מדר אולג גולדין לפני הריסוק כולל חוברת מסבירה מצויין שאל תשכח לבקש. אולג - יהיה לו את כל הזמן בשבילך