שאלה חשובה מאוד (:
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי ד"ר לין , ההשתלשלות היא כזו : לאחר 2 בדיקות זרע שבהן לא נמצאו תאים הופנתי לאורולוג והוא אבחן וריקוצלה דרגה 3 .הוא נתן לי לעשות בדיקות גנטיות קריוטיפ ובדיקת Y דלישיין והתוצאות יצאו תקינות, בד בבד הוחלט ביחד לעשות ניתוח לטיפול בוריקוצלה לאחר 4 חודשים קרי לפני שבוע עשיתי בדיקת זרע והתוצאות היו כמו 2 הבדיקות הקודמות. מה עושים עכשיו ? האם לחכות עוד קצת זמן ? או שחבל על הזמן ולהתחיל טיפול של IVF ? ,האם יש בעיה נוספת לוריקוצלה למרות שהבדיקות הגנטיות יצאו תקינות ? מה הסיכוי שלנו שנוכל להביא ילדים ? תרומת זרע זה המוצא הסופי סופי ושנינו לא רוצים את זה. תודה רבה על תשובתך
אם אין זרעים בכל הבדיקות - אין טעם בניתוח הוריקוצלה - זה די אדיוטי. יש כן צורך לגשת ישירות לאשך וביצוע דגימה משני האשכים. אם יש זרעים - להקפיאם לIVF - או שאם יש הסכמה - אפשר לבצע את הכל ביחד עם הכנת האישה