שוב בקשר לנוזל הזרע...מפחד מלהיות עקר...
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בן 17 וחצי. צבע השפיך שלי הוא צהבהב...ולא לבן ככמו של חבריי... ענית לי בפורום שזה בגלל ייצור יתר של בלוטת הזרע על חשבון בלוטה אחרת או משהו... רציתי לדעת אם זו בטוח סיבה זו? או שיכולה להיות לי בעיית עקרות? ואם יש דרך לגרום לו להיות לבן וסמיך יותר כמו אצל רוב האנשים ?
לקריאה נוספת והעמקה
רציתי להוסיף (אולי זה קשור) חור אבר המין שלי די גדול מהרגיל....אולי זה קשור...
ממש לא האם אתה מקיים יחסי מין ללא הכרה? אם לא - אין ממש קשר
לא נראה לי בשלב הזה שתעשה בדיקת זרע- אחרי גיל 18-19 אולי בשלב הזה - אני נשאר בדעתי