מחפש התיחסות אם ניתן
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לרופא המייעץ כבר בעבר כתבתי מספר פעמים ואולם מעולם לא קיבלתי תשובה . אני גבר בגיל 42 ,כבר לפני כ 15 שנים אובחנה אצלי בעית אי פוריות בניתוחים שעברתי נשלפו מהאשכים רקמות עם תאים עגולים ( תאי אב ) . הניתוח בוצע ע"י ד"ר מדגר בביה"ח אסותא בתל אביב . בהפריות אשר עברנו זוגתי ואני אכן הצליחו להפרות ביציות באמצעות תאים אלו . הביציות הופרו במיקרומניפולציה , ואולם לכלל הריוון לא הגענו. שאלתי היא האם התחדש משהו ב 5 שנים האחרונות -בתחום הפריות באמצעות תאי רוסי (עד כמה שהיה ידוע לי לא הוסגו בעולם הריונות מוכחים מטיפולי הפריה בתאים אלו) ? תודה מראש
ממש אי אפשר לומר שהייתה פריצת דרך בעניין - ואפשר לנסות שוב לקחת ביופסיה מהאשכים מצטער שלא ראיתי את השאלות שלך עד עכשיו