השפעת קרינת רנטגן או תרופות על הערמונית .
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לדר' רן לין שלום . אני בן 47 לפני כ3 שנים נותחתי בראשי עקב דימום ,במשך 6 חודשים עברתי 5 צילומי סי.טי מוח, בבדיקת אולטרסאונד לערמונית ,ערמונית מוגדלת ושארית שתן נאמר לי שהדבר מוקדם לגילי ,כמו כן אני מטופל בתרופות אנטיאפילפטיות '' למיקטל '' 600 מ'ג , בעקבות פירסום שסי.טי אחד שווה ל 200 צילומי רנטגן , שאלתי : האם יש השפעה לקרינה העצומה שספגתי להגדלת הערמונית ? האם יש השפעה של התרופות הנ'ל על התופעה . תודה מראש על תשובתך .
ממש לא לשניהם ערמונית מוגדלת - יכולה להיות - לרוב האנשים כמובן שאין בגיל הזה אבל לא אומר שלא יכול להיות לך. השאלה כמובן אם אתה סובל מהגדלה של הערמונית וזו שאלה נפרדת לחלוטין