אבן בכליה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, יש לי אבן בכליה בגודל 0.6 ס"מ מה הטיפול האפשרי?? בתודה על התשובה המהירה וה מ פ ו ר ט ת טלי
תלוי איפה היא נמצאת ואם הי מפריעה
ע ברתי ריסוק אבן בגודל 18 ממ פעמיים והתקבלו שברי אבנים. יש לי אורטר צר ומהנסיונות לשלוף אבנים שנתקעו באורטר ושימוש בליזר האורטר מצולק עים רירית חולה.לאחר 6 פעמים בחדר ניתוח כולל 2 רירס כרגע אני עם סטנט כי שני אבנים תקועות בשליש העליון באורטר ועוד 8 בכליה .הוצע לי ניתוח לניקוי והחלפת האורטר בפנדיקס. אורולוג אחר יעץ שאולי להיכנם מאחור לניקוי ולמקם מערכת קבועה לשליפת הסטנט ללא הרדמה כל 3,4 חודשים . אני לא מתלהב מזה.חשוב לי מאוד לדעת על החלפת אורטר. לקבל מושג כמה ניתוחים כאלה מבוצעים,מה אחוז ההצלחות ועוד...
באיזה אחוז זה מצליח?