ציסטה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לרופא שלום. אני בת 61 בגלל דם בשתן בכמות מינימלית הופניתי לבדיקת אולטרסאונד.של דרכי השתן. הממצא היה ציסטה קליפתית כ- 2ס"מ ללא עדות להידרונפרוזיס. מאחר והתור שלי לאורולוג הוא בעוד חודש ואני לא שקטה רציתי לדעת מה המשמעות של מימצא זה ? האם זה מסוכן ? האם יצריך טיפול פולשני והאם מימצא זה מסביר את המצאות דם בשתן ( אני לא רואה , אלא רק בבדיקות מעבדה ) .תודה
פרט נוסף באולטרסאונד נאמר גם "הסתידות מוקדית קליפתית כ- 1.3 ס"מ בקוטב העליון." האם יש צורך בטיפול או בהמשך ברור מה זה אומר ?
ממש לא - ייתכן וזה יגדל ויצמח לאבן יותר גדולה - אבל בשלב זה מספיק מעקב בלבד
את תחיי עם הציסטה עד 120 - זה פשוט שטויות