שאלה חשובה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר אני בן 28 לפני 4 חודשים עברתי ניתוח לטיפול בוריקוצלה דרגה 3 תוצאות של בדיקת זרע חדשה לפני שבוע הראו כי עדיין לא נמצאו תאי זרע בדיקות גנטיות שנעשו לפני הניתוח כמו Y דילישיין וקריוטיפ הראו כי אין בעיה גנטית מה אפשר לעשות ? או שחייבים לפנות לטיפול ב IVF ? ,לחכות עוד קצתולעשות בדיקה חוזרת ? תודה רבה על תשובתך .
לשןם הבנה - את הניתוח עשית מלחתחילה כאשר לא היו זרעים?
היי ד"ר לין , לאחר 2 בדיקות זרע שבהן לא נמצאו תאים הופנתי לאורולוג והוא אבחן וריקוצלה דרגה 3 .הוא נתן לי לעשות בדיקות גנטיות קריוטיפ ובדיקת Y דלישיין והתוצאות יצאו תקינות, בד בבד הוחלט ביחד לעשות ניתוח לטיפול בוריקוצלה לאחר 4 חודשים קרי לפני שבוע עשיתי בדיקת זרע והתוצאות היו כמו 2 הבדיקות הקודמות. מה עושים עכשיו ? האם לחכות עוד קצת זמן ? או שחבל על הזמן ולהתחיל טיפול של IVF ? ,האם יש בעיה נוספת לוריקוצלה למרות שהבדיקות הגנטיות יצאו תקינות ? מה הסיכוי שלנו שנוכל להביא ילדים ? תרומת זרע זה המוצא הסופי סופי ושנינו לא רוצים את זה. תודה רבה על תשובתך