אבנים בכליות
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר לין שלום! בביקור אצלך השבוע, נמצאה אבן בכליה בתוצאות בדיקת ה-CT, בגודל 0.5X1 ס"מ. התור לריסוק אבן נקבע לסוף נובמבר. שאלה שלי, מה צריך לעשות עכשיו, האם יש צורך להקפיד על תזונה מסוימת, האם ישנם דברים שאסור או לא כדי לי לאכול. תודה מראש.
לא זה לא יעזור לך כל כך כל מה שאתה צריך זה שתיה רגילה אבל לא ללא שתיה. בכל מקרה של חום כאבים בלתי רגילים - מייד לפנות למיון שלנו
שאלה נוספת, שמעתי שישנן תרופות שיכולות להמיס סוגים מסויימים של אבנים. האם כדי לנסות להשתמש בתרופות אלו לפני הריסוק? אולי כך אפשר יהיה להמנע מריסוק? מה התרופות האלו? כמו כן, מה הן תופעות לוואי של ריסוק אבנים, האם זה גורם לפגיעה כלשהי לכליות.