מבקש המלצה - דחוף
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני כמה שנים ביצעתי שתי בדיקות זרע אחת בריכוז 6 ו- 2.5 מיליון ביצעתי ניתוח וריקוצלה בעקבות הממצאים ובשנה האחרונה עשיתי שתי בדיקות זרע עדכניות בריכוז של 3 ו- 2 מיליון. אני בן 27.רווק. האם המצב עלול להידרדר גם כשעברתי ניתוח וריקוצלה? האם אתה ממליץ על טיפול נוסף (צינתור) כרגע או להשאיר את זה לנישואין? האם צריך להקפיא זרע בעת הזו? אשמח לתשובות ושנה טובה.
לקריאה נוספת והעמקה
שניהם גם הקפאת זרע מצויינת - וגם ביצוע ניתוח חוזר אבל קרוב לנישואין
מדוע צריך להקפיא זרע? כי המצב עלול להידרדר עד לעקרות מוחלטת? חיילים זכאים להקפאת זרע בצבא?