הפרשות לבנות
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר לאחרונה אני סובל מהפרשות לבנות בבוקר. התחלתי לקבל אנטיביוטיקה {אופלדוקס} . בנוסף ערכתי אולטרא סאונד דרכי השתן והערמונית והכל בסדר בגדר הנורמל רק שהבודק אמר שהערמונית שלי טיפ טיפה גדולה לגילי אך זה עדיין בגדר הנורמל. השאלה שלי היא האם לפי דעתך אני סובל מדלקת הערמונית? או מדלקת בשופכה? למען האמת אני לא יודע מה זה דלקת הערמונית אשמח אם תסביר. אמיר
מוכן להסביר הכל אבל בן כמה אתה? נשוי? רווק? למה לחשוד ישר בדלקת של הערמונית? האם יש סיבה?
שוב שלום ד"ר אני בן 28 רווק אבל עם מישהי קבועה והסיבה שאני חושד לדלקת בערמונית כי מישהו אמר שהפרשות שקופות זה דלקת בערמונית/ אני לא יודע אם יש קשר אבל אני סובל מקרוהן
שוב שלום ד"ר אני בן 28 רווק אבל עם מישהי קבועה והסיבה שאני חושד לדלקת בערמונית כי מישהו אמר שהפרשות שקופות זה דלקת בערמונית/ אני לא יודע אם יש קשר אבל אני סובל מקרוהן ובנוסף ערכתי בדיקה שבה יצא שהפלורה תקינה