פרופסיה, וצי'סטות באשכים
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני נוטל פרופסיה כשנה וחצי, במהלך התקופה התגלו לי ציסטות באשכים. לאחרונה מתרבות ההודעות המוזרות על אפקטים לא ברורים של פרופסיה (יש כאלה המדברים על דיכאון, ניסיונות התאבדות... וכיוצא בזה סרטן), האם יש קשר בין נטילת התרופה לבין ציסטות אלה ? כמו כן, לאחרונה התבשרתי שקיים צמח שמבצע את אותה הפעולה של הפרופסיה וזאת מבלי להיכנס לתהליכים הורמונאליים (קרוב לוודאי מדובר במשחה או משהו בסגנון) אודה לקבלת מידע כלשהו אביעד
לקריאה נוספת והעמקה
אין ממש קשר בין הציסטות והפרופסיה ציסטות - אם זה אכן ציסטות - זה כלום