טיפולי פוריות
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
רופא נכבד, מניסיונך האישי ולפי הסטטיסטיקות מה אחוזי ההצלחה של טיפולי הזרעה והשבחה כאשר הנתונים הם כפי שמופיעים בטבלה להלן: תאריך: 31/7/05 Volume 0.6 ml Concentration 7 מיליון/ מל' Motility 53% Motile progressivity Rapid:42% Slow:6% Non progressive: 5% immotile: 47% Morphology Normal: 60% תאריך: 05/06/05 Volume 0.6 ml Concentration 5 מיליון/ מל' Motility 48% Motile progressivity Rapid:36% Slow:7% Non progressive: 5% immotile: 52% Morphology Normal: 60% בנוסף, ראוי לציין, כי עברתי סדרת טיפולים באמצעות איקוגלמין לאחר מכן עברתי שתי סדרות טיפולים של פיוריגון במינון של 100 והורד בטיפול השני ל- 50 + ovitrelle שני הטיפולים לא הצליחו מה הסיכוי הצלחת טיפולי IUI בנתונים להלן בהנחה שהכל אצלי בסדר או האם לעבור לטיפול IVF?... סליחה על אריכות השאלה .
לשאלתך - סיכויים מצויינים אני מעריך שלפני הטיפולים התוצאות היו רעות יותר?
שלום, תודה רבה על התייחסותך המהירה הנתונים שרשמתי הינם לאחרי ההשבחה. לדעתך להמשיך בטיפולי iui ולא למהר ל- ivf????? ולאחר כמה טיפולים בערך צריך שאעבור לטיפולי ivf?