אזוספרמיה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני אובחנתי כסובל מאזוספרמיה לפני כחמש שנים. עברנו טיפולי הפריה לאחר ניתוח TESA , ולאחר כשלונות רבים לפתע החלו מוצאים זרעונים בודדים בזרימה, כמובן לאחר בדיקת מעבדה יסודית. כל הבדיקות ההרומוניליות, הגנטיות וכיוצא באלה יצאו תקינות. האם ישנו הסבר או השערה מדוע אני סובל מבעיה זו? מה ההסבר הרפואי לכך? האם ישנו טיפול?
לקריאה נוספת והעמקה
הסברים בינתיים אין אם כל הסיפור שלך תקין אבל - ייתכן כאשר ימצאו את הקוד הגנטי המלא יוכלו לטפל בזה בינתיים - יש לך זרעים וזה טוב - ולכן אפשר לבצע הפרייה מלאכותית - ככה שילדים יהיו לך