דם בזרע!!
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בן 24 בריא בדרך כלל. אני ממש נבוך לשאול אבל אני אספר את הסיפור..אני אדם שמאונן הרבה.. לפחות פעמיים ביום. אתמול בפעם השלישת..יצא לי עם הזרע דם! זו הפעם הראשונה שקורה לי דבר כזה.. יש לומר שבתקופה האחרונה אני מרגיש מין כדורים קטנים וגוש קטן באשך השמאלי..ואני ממש תמיד נוגע בהם כי אני פוחד שהם גידול. היום ניסיתי לאונן שוב..ושב פעם דם.. אני בלחץ מטורף..ואיני יודע מה לעשות. מה זה יכול להיות? האם אני צריך לחשוש מסרטן אשכים?? כנראה שהיום אלך לבדיקה בבית החולים. אודה לך על התשובה .
אל תלך לבית חולים מיותר אתה בריא לחלוטין וזה קורה להמון אנשים פעם או יותר בחיים זה פשוט כלום