סרטן שלפוחית השתן - המשך
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב ד"ר לין ! סבתא שלי בת 85 עברה לפני כשנה וחצי כריתה של פוליפים ממאירים בשלפוחית השתן בשיטת TUR-TU. הממצאים ההיסטולוגים הראו על HIGH GRADE TCC ללא חדירה לשריר. ישנה חדירה שטחית ללמינה. כיום, לאחר שנה וחצי, כל הציסטוסקופיות שנעשו היו תקינות לחלוטין ללא הישנות. כמו כן, גם תרבית השתן, שתן לכללית ושתן לציטולוגיה היו תמיד תקינות. ברצוני לדעת, האם יכול להיות שהגידול לא יחזור או שהוא תמיד חוזר בגלל האבחנה של ההיסטולוגיה (HIGH GRADE TCC ) ?? תודה רבה, אביעד.
לקריאה נוספת והעמקה
עניתי לך על זה נכון?