בדיקת זרע - פעם שנייה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, עשיתי בדיקת זרע פעם שנייה, והתוצאות דומות לפעם הראשונה: נפח 0.9 מ"ל PH 8 התנזלות/צמיגות/צבע - תקין אגלונטציה - אין ריכוז תאי זרע - 5 מליון תנועתיות - 10% סה"כ תאי זרע בתנועה - 0.4*10 בשישית איכות התנועה - 0% מורפולוגיה - 5% נורמלים, פתולוגיים 95% כשהסיכום שוב: OTA SYNDROME מה המשמעות של בדיקות אלו? האם נוכל להכנס להריון? איך כדאי להתקדם? תודה רבה על העזרה דוד
אז הבשורה הטובה היא שיש מספיק זרעים להריון - ומהזרע הזה ניתן להביא ילדים לעולם הבשורה הפחות טובה - סביר שדרך הרגילה זה כנראה לא יעבוד - וצריכים להשתמש בזרע לדרכים חליפיות שיציע לכם רופא הפריון