חיידק NTM
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 55. סובלת מדלקות בדרכי השתן כ- 30 שנה. אף טיפול אנטיביוטי לא עזר לי. לאחרונה התגלה חיידק NTM ומקבלת טיפול תרופתי בשם ציפרודקס גרם ליום וקרין גרם ליום. עד עכשיו הרגשתי שיפור ויש לי שוב הרגשה שהרגישות שוב חוזרת. הרופא שלי אמר שאין סטטיסטיקה לכמה זמן צרין להיות שהטיפול או אם זה יעזור כי מניסיונו החולים עם החיידק לא מתלוננים על כאב. לפני כ- 20 שנה הייתה לי שחפת כליות וריאות. שאלתי היא האם ניתן להתרפא מהחיידק או שזה חוזר. האם יש טיפול אחר? תודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
לא מכיר את החיידק הזה - אולי תשלח לי ואראה שנית - לכמה זמן קיבלת את האנטיביוטיקה?