אבן בכליה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. כשביקרתי אצל רופא המשפחה לפני מספר שבועות בעקבות כאבים בצד שמאל באמצע הוא בדק מישש ואמר שיכול להיות אבן הוא שלח אותי לאולטרסאונד כליות ומצאו שם אבן קטנה בכליה השמאלית .יש לי כאבים מדי פעם ודקירות לסירוגין ותחושה לא נעימה בצד שמאל שלי מה עושים עם האבן חוץ מלחכות שתצא בשתן אני גם מפחדת מהתקף רציני של כאבים כי שמעתי שזה מאוד כואב מה לעשות?
לקריאה נוספת והעמקה
עושים קודם כל CT פרוטוקול אבנים כדי לראות בדיוק אם זה באמת אבן ואם כן היכן היא יושבת לאחר מכן - אם זה אבן גדולה - יש צורך לרסק אותה