למה התעלמת מההודעה האחרונה שלי, מאוד חשוב לי!!!
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לדודה שלי עשו בדיקת אולטרסאונד וסי טי, מצאו גידול בכליה. הרופא אמר שצריך לעשות ניתוח ולהוציא את הכליה. האם יתכן שהרופאים טועים ושזה בעצם אבן בכליה ולא גידול? האם יש שוני בין איך שנראית אבן לבין איך שנראה גידול בבדיקות? או האם הם נראים דומה וניתן להתבלבל? אודה על דעתך. אני מודה לך מראש
לקריאה נוספת והעמקה
ממש אי אפשר להתבלבל ברור לי שאם החליטו שמדובר בגידול - זה נעשה אחרי בדיקת צילומי האולטרסאונד והCT
הרופאים אומרים שאי אפשר לבדוק עם הגידול מסוכן... האם הכרך היחידה היא להוריד את הכליה?