פוריות הגבר
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אודה לקבלת תשובה לשאלה הבאה: בבדיקת זרע שביצעתי הערכים היחידים שהינם לא תקינים היו ערכי מורפולוגיה - בבדיקה אחת הראו 3% תקינים ובבדיקה אחרת 2% תקינים. הבדיקות שאשתי בצעה תקינות. האם במקרה זה ההמלצה היא לעבור ישר לטיפולי פוריות בשיטת ICSI או שיש לנסות טיפולים אחרים טרם ביצוע טיפול זה?.
תפנה לרפואה סינית יש אחד ברמת השרון מומחה בפוריות לירן
אני לא משוכנע כמה זמן אתם מנסים כניסה להריון? מה באמת כמות הזרעים בסמ"ק
מנסים להכנס הריון - 9 חודשים (באופן טבעי בלבד). נתונים נוספים. בבדיקה בה נמצאו 3% תקינים - הנפח היה 3.5 ML, ריכוז של 30 מליון. בבדיקה בה נמצאו 2% תקינים - הנפח היה 4 ML, ריכוז של 66 מליון