גידול בכליה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
את תשובתך אנחנו לוקחים רק כדעה נוספת ולא כמשהוא שבטוח נעשה. השאלה היא רק מתוך התעניינות ואכפתיות כלפי דודתי, ומאוד חשוב לי שתענה לפי דעתך. כמובן שנבצע את כל הבדיקות האפשריות ונלך לכל הרופאים שנדרש. אבל בבקשה תגיד לנו מה אתה חושב. לדודה שלי עשו בדיקת אולטרסאונד וסי טי, מצאו גידול בכליה. הרופא אמר שצריך לעשות ניתוח ולהוציא את הכליה. האם יתכן שהרופאים טועים ושזה בעצם אבן בכליה ולא גידול? האם יש שוני בין איך שנראית אבן לבין איך שנראה גידול בבדיקות? או האם הם נראים דומה וניתן להתבלבל? אני מודה לך מראש
מצטער שדילגתי על השאלה כאן אבל את דעתי לגבי הצורך בשמיעת הרופא אתם יודעים