כאבי אשכים
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אחי בן 28 עבר ניתוח קשירת ורידים בתוך האשך לפני כ- 5 שנים. היום כעבור 5 שנים ,חזר על עצמו הכאבים, בדיקת אולטרה סנד הראתה שיש מים באשכים. כרגע מקבל אנטביוטיקה. יתכן שיצטרך שוב ניתוח קשירת ורידים.הרופא טוען שזה בעיה מלידה,אם בגיל שנתיים היו מנתחים זה היה מסתדר. איך ניתן היה להבחין את הבעיה בגיל שנתיים? מה ניתן לעשות כיום?
לקריאה נוספת והעמקה
הצלחת לערבב דברים ולבלבל אותי\ניתוח ורידים לא עושים בגיל שנתיים - אלא דווקא לאחר גיל ההתבגרות האם באמת בזה מדובר? מה היו בדיקות הזרע לפני ואחרי?