ספירה נמוכה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר רן לוין שלום בבדיקת ספירת זרע שביצעתי נאמר לי שהיא דיי נמוכה- נפח 3.5 ריכוז תאי זרע 42 סה"כ תאי זרע בזרימה 147 כללית 32 מהירה 6 בינונית 17 איטית 9 סה"כ תאי זרע בזרימה 47. לאחר טיפול בשיטת su נפח 0.5 ריכוז תאי זרע 38 סה"כ תאי זרע בזרימה 19 כללית 95 הישרדות לאחר 3 שעות 5% ולאחר טיפול 80%. ד"ר אני ואשתי מאד לחוצים מהממצאים הופנתי להתייעצות אצל מומחה אולי תוכל להגיד לי מה הטיפול (אם יש כזה?) ואם אני ואשתי נוכל אי פעם להכנס להריון באופן טבעי ? ואם לא אז מה הן ההשלכות של התוצאות . חובה לציין שאנו בני 27 בניסיונות כבר שנה וחודשיים. הודה לך על צומת הלב בתודה מראש מוטי (המודאג).
לא יודע מה להגיד לך - הבדיקות שלך הן בגדר הנורמה.... ולא יודע מי בדיוק אמר לך שהן גרועות אם אתה שואל אותי - בשנה הזאת בהמשך הנסיונות אשתך בהריון