הטלת שתן מוגברת של עוברת.
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בן 66, קם כ3 פעמים בלילה למתן שתן, בדיקת PSH אחרונה 4.6 בדיקה נוספת לפני שנתיים 3.6 הרופא המליץ לעשות ביופסיה בגלל העליה של הPSH והחליף לי את הכדורים שלקחתי עד עכשיו (קדקס) כי לא נתנו לי פתרון לאורך זמן רק בהתחלה. האם העלייה היא אכן דרמתית ? האם יכולה להעיד על משהו רציני? האם שינוי של כדורים יכול לעזור? אני קצת מודאג אשמח לשמוע את דעתך! תודה.
עליה ממש לא דרמטית - והייתי חוזר על הבדיקה לראות האם ישנה מגמת עליה או שבכלל הPSA ירד ואז אולי זה היה מקרי הביופסיה חשובה - אבל שום דבר לא דחוף - ואם יוחלט אז בטווח של חודשים בזמן הנוח לכם אפשר לארגן את הביופסיה