אדנוקרצינומה של הפרוסטטה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב לאבי יש אדנוקרצינומה הנמצאת באונה ימנית בלבד, Gleason 3+3 ,גידול זה נמצא ב5% מהדגימות שנלקחו. PSA=6.36 גודל הפרוסטטה:רוחב 63 (4), גובה 52(4), אורך 79 (5),נפח 135.4 סמ"ק (5), בדיקה דיגטלית ערמונית 1+ אני מחפש נתונים סטטיסטים על הצלחת הטיפולים השונים: EBRT/Brachytherapy/Prostatectomy ומה דעתך על שיטת TUVP "האידויי"? ברור שיש הגדרות רבות להצלחה, הכוונה מבחינתי לחזרתיות ושרידות. ה
אידוי לא במקום לכל שאר השיטות הצלחה דומה בעיקרון לא אמרת לי בן כמה אביך - אבל מעל גיל 70 מבחינת הישארות בחיים שנמדדת במעל 15 שנה - עקב מחלות נוספות וכו' - לא נוטים לנתח ניתוח רדיקלי ונשארים באפשרויות של ברכיטרפיה או הקרנות חיצוניות ההחלטה בין שניהם היא אם יש הפרעות במתן השתן. בגודל של הערמונית שלך - והבנחה שהערמונית אכן מפריעה - הייתי נוטה להקרנות חיצוניות.