אי פוריות
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
קיבלתי בגיל 13 לפני כ 15 שנה כימוטרפיה אגרסיבית לטיפול במחלת הודג'קין. בבדיקת זרע שעשיתי לא נמצאו כלל תאי זרע. האם יש טעם לחזור שוב על בדיקת זרע בהתחשב בעובדה שבין התרופות שקיבלתי היה ציקלופוספמיד הגורם לעקרות אצל גברים ? האם הסיכוי למציאת זרע בביופסיה או שאיבה עומד על 50% גם אצל מקבלי כימו? הבדיקות ההורמונליות שלי תקינות לחלוטין ! (לרבות FSH) תודה מראש.
לקריאה נוספת והעמקה
הסיכוי באמת לא טוב וטעם לחזוןר תמיד יש מה שהיה צריך לעשות כמובן לפני הכמוטרפיה זה הקפאת זרע שאני מקווה שעשית שאם לא כן זוהי עילת תביעה