זרע באיכות גרוע וגילוי וריקוצלה.
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 26 מטופלת ב-IVF+ICSI עקב בעית זרע חמורה. עד היום 7 IVF מלאים עם הריון שנפל בשבוע מוקדם בטיפול רביעי מלא. בדיקה ראשונה לפני שנה וחצי: 2.6 מיליון 4% תקינים. היום הגענו למצב של 1 מיליון ואפילו פחות, ובודדים בתנועה!! עד היום שום רופא לא שלח אותנו לאורולוג!! רופא חדש שלח לאורולוג והתגלתה וריקוצלה בבדיקה רגילה עוד לפני USאשכים. מה הסיכוי שניתחו ישפר ולו במעט את המצב החמור? או לפחות ימנע הידרדרות... תודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
בוא נענה ככה- אי אפשר לומר בוודאות שהניתוח לא ישפר ולו במעט את המצב