הרנייה/שבר
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
איני יודע אם זה הפורום המתאים אך במסגרת פעילות ספורטיבית שאני עושה, אני מרים משקולות יד פעמים רבות ומשקיע מאמץ בהרבה חזרות. לאחרונה התחלתי להרגיש כאבים באחד האשכים (הימני). מן סוג כאב כזה שמרגישים כאשר לוחצים על האשך. האם יכול להיות שמדובר בשבר? האם יש לשבר סימפטומים ברורים? אם זה לא הפורום המתאים הניתן להפנות אותי לפורום המתאים?!
לקריאה נוספת והעמקה
ה באמת יכול להיות בקע - ואז צריך לפנות לכירורג
ואם זהו בקע "קל", האם הוא יכול להחלים מעצמו? שכן חוץ מתחושת אי נוחות קלה באשך, איני מרגיש כל הגבלה.