כאבים באיבר המין..
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני בחור בן 21.. לאחרונה אני מרגיש כאבים באיבר המין, וכשאני מתכוון כאבים הם לא חדים בצורה מטורפת אלא כאבים קלים כאלה אבל שממש מפריעים לתפקוד היום יום... יש כאלה שיש להם ווריד על האיבר מלמטה ויש כאלה שיש להם למעלה.. אצלי במקרה זה למעלה.. והכאבים מתרכזים באיזור הווריד... בהתחלה של האיבר.. הווריד גם בולט מאוד.. אני נוהג לאונן פעמיים ב שבוע בערך.. מה לעשות? לפנות לרופא? ממה זה יכול לקרות?
לקריאה נוספת והעמקה
הוריד תמיד הוא למעלה בכל מקרה אין זו סיבה לדאגה כפי שאני שומע - ולא הייתי מפסיק לאונן בגלל זה אבל אם יש ממש כאבים - גש להיבדק על ידי אורולוג