ניתוח turp
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כשלשה חודשים עברתי ניתוח turp עקב תדירות השתנה , נכון להיום אין שום הטבה בתדירות ההשתנה למרות שעברה תקופה ררוכה ,אבקש תשובה.
השאלה באמת בניתוח כזה כמה ערמונית הודה - וזה משוים באולטרסאונד שנית - מה הFLOW? אולי נוצרה היצרות לאחר הניתוח?
לדר רן לוין קיבלתי את תשובתך לבעייה שהפניתי אליך כאמור עברו מאז ארבעה חודשים מאז שביצעתי את ניתוח ה-turp זרימת השתן בתחילת הניתוח הייתה חזקה למרות שקמתי בלילה 6-7 פעמים אבל כעת גם זרימת השתן נחלשה וגם אני מתעורר באותה תדירות כאילו לא עברתי ניתוח ,הדבר היחידי שחל בו שינוי הוא שכמעט ולא יורד לי זרע . לטענת האורולוג ש-25% מאלו שעוברים ניתוח זה לא מצליח אבקשך לייעץ לי פיתרון ,או שהפתרון הוא לעבור שוב ניתוח ,ואינני מעוניין במיוחד . לידיעה אני בן 63 שנה. בתודה צבי.