אבנים זעירות בכליות
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עשיתי מס' בדיקות ובכולן התוצאות היו זהות: אבנים זעירות וגודש שעשוי לנבוע מהשתיה המרובה לפני הבדיקה. מה ניתן לעשות? בברכה רינוני
לקריאה נוספת והעמקה
לא מבין איזה אבנים? האם עשית CT פרוטוקול אבנים<? האם יש לך בדיקת תפקודי כליות וסקר אבנים?
שלום רב, 1) בבדיקות אולטרה סאונד כך מוגדר הממצא (הבדיקה נעשתה פעמיים במועדים שונים): כליות, בשתי הכליות אבנים זעירות בודדות. גודש קל. לא נצפו אבנים בפיות. 2) בבדיקת CT פרוטוקול אבנים: כליות תקינות בגודל ומיקום, ללא אבנים או הידרונפרוזיס. מה ניתן להסיק מהנ"ל ומה המלצתכם? בברכה רינוני