כאבים בבטן התחתונה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר שלום אני בן 28, לפני כחודשיים אובחן אצלי זרימת דם מוגברת באשך ימין (ונאמר לי שזו כנראה דלקת) קיבלתי אנטיביוטיקה אך מאז יש לי לחץ בבטן התחתונה והרגשת צורך להשתין (למרות שבד"כ אין לי כלום), וכן הרגשה של בטן מלאה (אני לא אוכל כלום ואני גם לא רעב) הייתי אצל אורולוג שהפנה אותי לאולטרא סאונד דרכי השתן וכליות וכן לבדיקות שתן וכולן היו תקינות. השאלה היא איזה עוד בדיקות עלי לבצע? ומה זה יכול להיות? האם יכול להיות שאני צריך לפנות לרופא גסטרו?
לקריאה נוספת והעמקה
לא נשמע לי בעייה אורולוגת - אלא באמת בעייה גגסטרואנטרולוגית