ספירת זרע דחוף !!!
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בעלי ערך ספירת זרע והתוצאה היתה (10,000,000) הרופא אמר שהספירה נמוכה אבל אני יכולה להכנס מזה להריון אבל זה יקח זמן. אנחנו מנסים כמעט שנה הריון ראשון היה זריז אחרי 3 חודשים. אני ערכתי את כל הבדיקות והכל תקין. אני רוצה לדעת מה לעשות האם יש כדורים או ויטמינים שיכולים להעלות את ספירת הזרע והשבחתו. שמעתי שויטמין E , אבץ וחומצה פולית יכולים להעלות ולשבח את ספירת הזרע. רציתי לדעת אם זה נכון והאם צריך מרשם רופא.
ויטמינים זה חארטה. ובאמת הספירה נמוכה מהנורמלית אבל את רואה בעצמך שהסטטיסטיקה עובדת ונכנסת להריון ואין שום סיבה שלא יקרה שנית כמובן אפשר לזרז את ההליכים על ידי השבחה