שלוש שאלות
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
1. תמיד אחרי שאני גומר אני צריך להשתין, לפעמים קצת ולפעמים הרבה. ככה זה? 2. לא יוצא לי הרבה 'נוזל' מהפין. =מעיד על חוסר פוריות? 3. לא עומד לי ככה סתם כמעט אף פעם, רק אחרי שאני רואה משהו או נוגע בו ו... הוא עומד, אני גומר והוא לא עומד. = חוסר פוריות?
לראשון - זה מצויין ושיטה טובה שאני רוצה שכולם ילמדו ממך - כי זה מנקה את הפין - ורק ככה צריך כאשר אתה נמצא במצבים של סטוצים חד פעמיים עם כאלה שאתה לא מכיר אפילו - אז תמשיך לא זה לא מראה על חסור פוריות בכלל - מקסימום אולי אין לך כמות נוזל מבלוטות העמרונית - זה יבוא אל תדאג לשלישי - גם זה בסך הכל בסדר גמור - אם אתה מגורה מהמגע או מהראייה של משהו שאתה רוצה אותו - לא מבין מה רע בזה? כאילו מה השאיפה שלך?
.