כבר שאלתי את זה.. אבל
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לא קבלתי תשוב :( יש לי בעיה שקצת קשה להסביר אותה. הבעיה היא שתמיד אחרי שאני משתין, אחרי שאני מסיים יש עוד "שתן" שצריך להוציא אותו "בכוח", כלומר זה לא הטיפות האחרונות(כמו שאומרים) אולי זה כן, ואני צריך ממש ללחוץ בשביל שזה יצא, אתה מבין.. אותו דבר גם אחרי אוננות, אני צריך ללחוץ בשביל שזה יצא(הטיפות האחרונות) זה מאוד מציק, כי זה מפריע כול פעם לעשות את זה. זה התחיל בשנה האחרונה, מה זה לדעתך, ואין מטפלים בזה.? האם בדיקת זרע יכולה להראות משהו? ובכלל אלו בדיקות צריך לעשות אני אשמח שתסביר לי(עם פירוט אם אפשר) אני קצת קשה הבנה :) חשוב לציין שאני חייל
האם גם אז אמרתי לך ש/אתה צריך לבצע בדיקת FLOW ואולי אחר כך גם בדיקה אורודינמית מלאה?
לא אתה פעם אחרונה לא ענית לי על זה. תוכל להסביר קצת על הבדיקות האלה, וממי אני מבקש לבצע אותן?