למה אין זרע??
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אז ככה, בבדיקה הראשונה אמרו שאין כלום בשניה מצאו בודדים ומאז ( עוד פעמיים) נמצאו בודדים בתנועה . ( לפחות לא צריך לעשות ניתוח :) ) בבדיקות שעשיתי גנטיקה - תקין, הורמונלי; LH- 2.7 IU/I FSH - 4.1 IU/I TESTOSTERONE TOTAL - 10.6 NMOI/I אולטראסאונד - תקין, דופלר - וירקולציה דרגה 2 בשמאל (הרופא לא התרגש מזה ובבדיקה פסל את זה) אז למה אין לי זרע מה יש לי והאם יכול שפשוט סתם ככה אין לי זרע יש משהוא שיכול לשפר את הכמות ויטמניםכוס יין תודה מראש.
לקריאה נוספת והעמקה
צריך לבדוק את השתן - לאחר הזרע ולראות האם ישנם זרעים רבים - לא חשוב כרגע בתנועה או לא - אחרי קיום יחסים.