שאלה שמאוד מאוד מציקה לי
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי וריקוצלה בדרגה נמוכה. זה אובחן אצלי לפני כמה שנים (בגיל 18 בערך). כעת הפיתרון הוא רק ניתוח. מאוד מציקה לי המחשבה שאם היו עולים על זה בגיל 13-14 אפשר היה לפתור את הבעיה בעודה קטנה. מה אתה אומר? עוד שאלה קטנה-למה למי שהיו אשכים טמירים הם גם אלו שצריכים לסבול שוב עם כל הבעיות האלו (ואני לא מתכוון רק לוריקוצלה)? לא מספיק פעם אחת...
לקריאה נוספת והעמקה
ההערה האחרונה אני מבין הייתה שנשתתף בצערך או מה? סתאאם אבל - על סמך מה החליטו עכשיו שאתה זקוק לניתוח? באיזה גודל האשכים שלך? מה המצב של בדיקת הזרע?