צריבה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בן 52 מטופל באומניק..בעקבות גידול שפיר של הערמונית..מזה מספר חודשים. בשלב מסויים ..לפני כחודשיים...אחרי יציאה..יש לי צריבה בפין.רציתי לדעת האם יש קשר בן יציאת צואה..וצריבת בפין.?...האם יש קשר לכדור אותו אני נוטל ? והאם יש פתרון כלשהו למצב. אודה על תשובתך.. תודה מנחם
לקריאה נוספת והעמקה
איזה כדור אתה נוטל? האם עברת ניתוח? איזה? מתי?
הכדור שאני נוטל נקרא אומניק 0.4 . לא עברתי שום ניתוח אך בזמן האחרון יש לי הרגשת צריבה בפין לאחר יציאה. אני משתמש בכדור הנ"ל כחודשיים. אודה על התיחסותך. מנחם